انواع استندهای تبلیغاتی

استند جا کاتالوگی

استند جا کاتالوگی
استند جاکاتالوگی

استند جاکاتالوگی

انواع جا کاتالوگ‌ها

جا کاتالوگی‌ایستاده:
جا کاتالوگی‌ایستاده و یا جا بروشوری‌ایستاده پرتابل، پلکسی گلاس در مواد مختلفی وجود دارد، اما بیشتر ازنوع فلز است. استند جا کاتالوگی بسیار محکم و بادوام است، این جا کاتالوگی دارای فضای تبلیغاتی است که می‌توانید از آن برای تبلیغات استفاده کنید.

ساختار استند تبلیغاتی یا جا کاتالوگی‌ایستاده در مکان‌های مختلف برای ارائه محصول یا کالا‌های تجاری و کسب و کار به صورت ویژه به ویژه در مکان‌های خرید استفاده می‌شود. همچنین در غرفه‌های نمایشگاهی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید، هتل‌ها، کنفرانس‌ها به ویژه کنفرانس‌های مطبوعاتی استفاده می‌شود.

غرفه جا کاتالوگی خارج از نمایشگاه نیز قابل استفاده است غرفه‌های بروشور غرفه تبلیغاتی محسوب می‌شوند. استند‌های جا کاتالوگی و استند‌های بروشور تبلیغاتی قابل حمل نیز از مواد اولیه مختلف و در اشکال و طرح‌های مختلف درست مانند غرفه‌های نمایشگاهی طراحی و ساخته می‌شوند.

این نوع غرفه‌های نمایشگاهی و سازه‌های نمایشگاهی این فرصت را برای کسب و کار‌ها و تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا کالا‌ها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

جا کاتالوگی رومیزی: پایه‌های طلقی یا پایه‌های کریستالی، پایه‌های رومیزی هستند که از مواد ایرانی ساخته می‌شوند، کریستال و طلق از مواد ایرانی هستند و تنها پایه‌های رومیزی معمولی را می‌توان از این متریال تولید کرد.

استند رومیزی طلقی نمی‌تواند کاتالوگ باشد و فقط برای استند معمولی استفاده می‌شود. از آنجایی که پایه تالک فقط قابلیت خم شدن دارد و قابلیت چسبندگی و کلروفرم را ندارد، چون ایرانی است، لبه‌های کار مانند خمیر می‌شود و ظاهر را بسیار بد می‌کند.

استند جا کاتالوگی

استند جا کاتالوگی

جا کاتالوگی دیواری: این نوع استند‌ها معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند و برای قرار دادن روی دیوار استفاده می‌شوند.

جا کاتالوگی چرخدار: این نوع استند‌ها معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند و قابلیت حمل و نقل را دارند.

عوامل مؤثر در انتخاب استند جا کاتالوگی

در هنگام انتخاب استند جا کاتالوگی، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع کاربرد: جا کاتالوگی را باید با توجه به نوع کاربرد آن انتخاب کرد.
  2. اندازه:  جا کاتالوگی باید متناسب با اندازه کاتالوگ و بروشور‌های مورد نظر انتخاب شود.
  3. جنس:  جا کاتالوگی را باید با توجه به شرایط محیطی و نیاز‌های خود انتخاب کرد.
  4. قیمت:  جا کاتالوگی در انواع مختلفی با قیمت‌های متفاوت تولید می‌شود.

خرید جا کاتالوگی

شما  جا کاتالوگی را می‌توانید از شرکت اطلس اپال خریداری کنید. همچنین، امکان سفارش استند جا کاتالوگی با توجه به نیاز و بودجه شما نیز وجود دارد.

1 فکر در مورد “ استند جا کاتالوگی

  1. atlas گفت:

    من استند جا کاتالوگی از اطلس اپال خریدم خیلی باکیفیت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *