لایت باکس های تبلیغاتی

لایت باکس دوطرفه فلزی

لایت باکس دو طرفه فلزی

لایت باکس دوطرفه فلزی یک نوع لایت باکس است که از دو طرف روشن می‌شود. این نوع لایت باکس اغلب برای تبلیغات یا نمایش محصولات استفاده می‌شود. لایت باکس‌های دوطرفه فلزی معمولاً از آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شوند و دارای یک شیشه یا پلاستیک شفاف هستند که تصویر را نشان می‌دهد.

با ویژگی‌هایی مانند قدرت و جذابیت همراه با منحنی‌های ساده، لایت باکس بهترین گزینه برای نمایش تجارت شما است. همچنین در میان لایت باکس های نمایشگر که برای شرایط سخت در فضای باز ساخته شده‌اند، این لایت باکس دو طرفه به شما اجازه می‌دهد تا کسب و کار خود را از هر دو طرف مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها، قرار گرفتن آن‌ها در محفظه آلومینیومی مقاوم در برابر آب و هوا به همراه LED‌های مدرن تعبیه‌شده برای دوام بیشتر، زیبایی چشم‌نوازی به برندها می‌دهد و مسلماً راه‌حل تبلیغاتی نهایی حضور یک شرکت در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از چراغ‌های LED امکان روشنایی واضح و یکنواخت کل صفحه نمایش لایت باکس گرد دو طرفه را فراهم می‌کند. چراغ‌های LED قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند و مشاغل می‌توانند با خیال راحت از آنها در طول شب استفاده کنند. درب لولایی آن به تبلیغ کننده امکان دسترسی آسان به فضای داخلی تابلو را می‌دهد. همچنین گزینه‌ای برای نورپردازی سفارشی، پوشش دو طرفه و جعبه های نور با شکل نامنظم وجود دارد. علاوه بر این، با چاپ و اعمال گرافیک وینیل شفاف، می توانید زیبایی نورپردازی روی جعبه های دو طرفه را تکمیل کنید.

مزایا‌ی لایت باکس دوطرفه 

لایت باکس فلزی مزایای متعددی نسبت به سایر انواع لایت باکس دارند.

  • جلب توجه بالا : آن‌ها بسیار قابل توجه هستند و می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند.
  • ماندگاری بالا : آن‌ها همچنین بسیار ماندگار هستند و می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند.
  • قابلیت تعویض : علاوه بر این، لایت باکس‌های دوطرفه فلزی می‌توانند به راحتی تعویض شوند.

بنابراین می‌توانید تبلیغات یا تصاویر خود را به راحتی تغییر دهید.

لایت باکس دو طرفه فلزی

لایت باکس دو طرفه فلزی

لایت باکس دوطرفه فلزی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی موجود هستند. شما می‌توانید آن‌ها را متناسب با نیاز‌های خود از اطلس اپال سفارشی دهید. لایت باکس‌های دوطرفه فلزی یک راه عالی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما هستند. آن‌ها می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند و پیام شما را به مخاطبان زیادی منتقل کنند.