تابلوهای تبلیغاتی

حروف چلنیوم پانچ

حروف چلنیوم پانچ

حروف چلنیوم یک نوع حروف برجسته است که با استفاده از ورق پلکسی گلاس و دستگاه پانچ ساخته می‌شود. در این روش، بر روی ورق پلکسی گلاس سوراخ‌هایی به شکل‌های مختلف ایجاد می‌شود که باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و مدرن در حروف می‌شود. که در اطلس اپال قابل سفارش است.

حروف چلنیوم پانچ یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که برخی از رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

 ساده: در این نوع حروف، سوراخ‌ها به صورت منظم و ردیفی ایجاد می‌شوند.

حروف چلنیوم پانچ ستاره

 ستاره‌ای: در این نوع حروف، سوراخ‌ها به شکل ستاره ایجاد می‌شوند.

حروف چلنیوم پانچ ستاره

الماس: در این نوع حروف، سوراخ‌ها به شکل الماس ایجاد می‌شوند.

حروف چلنیوم پانچ الماس

حروف چلنیوم پانچ کاربرد‌های مختلفی دارند و در بسیاری از مکان‌های تجاری و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کاربرد‌های این حروف عبارتند از:

  1. ساخت تابلو‌های تبلیغاتی
  2. ساخت تابلو‌های مغازه
  3. ساخت تابلو‌های شرکت‌ها
  4. ساخت تابلو‌های مراکز تجاری

حروف چلنیوم پانچ مزایای مختلفی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • زیبایی و جلوه مدرن
  • استحکام و دوام بالا
  • قابلیت نورپردازی

با این حال، این حروف معایبی نیز دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • قیمت بالاتر نسبت به سایر انواع حروف برجسته
  • نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتر

قیمت حروف چلنیوم پانچ

هزینه تابلوهای تبلیغاتی یکی از مواردی است که معمولا مشتریان قبل از سفارش به آن توجه می‌کنند. در واقع اطلاعات مربوط به قیمت بیلبورد می تواند هنگام نهایی سازی و ثبت سفارش مشتری مهم باشد که در مورد قیمت حروف چلنیوم نیز صدق می‌کند.

نکته قابل ذکر در مورد قیمت گذاری چلنیوم پانچ این است که قیمت گذاری این نوع حروف مانند سایر حروف برجسته در ساخت تابلو با متر محیطی به معنای اندازه گیری دور محاسبه می شود. ;. البته نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که ظاهر حروف برجسته چلنیوم و متریال به کار رفته در آن تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری خواهد داشت. به عنوان مثال تولید حروف چنلیوم با لبه پانچ و قالب پلکسی بالاتر از حروف چنلیوم است که فقط پلکسی پانچ می شود و دلیل آن استفاده از لبه های پانچ است که قیمت بالاتری نسبت به لبه های معمولی دارند.

نکته دیگری که بر هزینه کلی بیلبوردهای تبلیغاتی با استفاده از چلنیوم تأثیر می گذارد این است که علاوه بر حروف چلنیوم پانچ، چه موادی در ساخت بیلبوردها استفاده می شود، مثلاً ساخت بیلبورد با استفاده از کامپوزیت، چوب یا پولک می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

کاربرد حروف چلنیوم پانچ در تابلو‌سازی

حال که با حروف برجسته چلنیوم پانچ آشنا شدیم و اطلاعاتی در مورد آن‌ها به ما داده شد، بهتر است کمی بیشتر با کاربرد این نوع حروف در حرفه تابلوسازی آشنا شویم. در مورد علامت چلنیوم می‌دانیم که این حروف برجسته بیشتر به عنوان گزیده‌ای از تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرند که معمولاً در راستای تبلیغاتی مانند تابلو‌های شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی، ارگان‌های خصوصی، مراکز اداری، مراکز خرید، تابلو‌های فروشگاه‌ها و بسیاری دیگر هستند. موارد استفاده می‌شود.

اما با برد پانچ چلنیوم، ظاهر تبلیغ کمی متفاوت و مدرن‌تر است. در واقع تابلو چلنیوم پانچ یا حروف چلنیوم پانچ به دلیل تازگی و مدرن بودن بیشتر به عنوان تبلیغات جدید استفاده می‌شود. تبلیغاتی مانند نمای رستوران‌های خارجی، کافه‌های مد روز، هتل‌های نوساز، دکوراسیون‌های جدید و بسیاری موارد دیگر از این قبیل.

حروف برجسته چلنیوم را می‌توان در اشکال مختلف تولید کرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: تخته چلنیوم سوراخ دار ساده، تخته چلنیوم سوراخ دار دوبل، تخته چلنیوم سوراخ دار، تخته چلنیوم سوراخ دار و لبه سوراخ دار و سایر حروف ترکیبی چنلیوم برای سوراخ کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *